Search Hashtag & User

#livefolk Instagram Story & Photos & Videos

livefolk - 17.2m posts

Latest #livefolk Posts

  • life too short, I gotta get it 'fore they blow the whistle
  • life too short, I gotta get it 'fore they blow the whistle
  •  4  1 30 seconds ago

Advertisements

  • Hi baby! πŸ‘‹πŸ½ We can’t wait to meet you! 😍
  • Hi baby! πŸ‘‹πŸ½ We can’t wait to meet you! 😍
  •  1  1 31 seconds ago
  • Cocok nggak? ❀
  • Cocok nggak? ❀
  •  5  1 1 minute ago

Advertisements

  • Lazy type of Saturday 🍿
  • Lazy type of Saturday 🍿
  •  0  1 1 minute ago
  • Gulai ayam favorite, ga boleh absen pake tempe minimal 3!
    Selalu kalau kesini kepengen cobain menu soto nya tp terlalu berat untuk ga makan gulai nya, alhasil ga pernah kesampean makan soto mereka..
    β€’β€’
    #gulaiayamkheray #foodandfeast
  • Gulai ayam favorite, ga boleh absen pake tempe minimal 3!
Selalu kalau kesini kepengen cobain menu soto nya tp terlalu berat untuk ga makan gulai nya, alhasil ga pernah kesampean makan soto mereka..
β€’β€’
#gulaiayamkheray #foodandfeast
  •  3  1 2 minutes ago

Advertisements

  •  2  1 2 minutes ago
  • rocky paths often lead to beautiful destinations 🏞
  • rocky paths often lead to beautiful destinations 🏞
  •  3  1 2 minutes ago
  • Their happy place = strawberry ice cream πŸ¦πŸ“
  • Their happy place = strawberry ice cream πŸ¦πŸ“
  •  10  1 3 minutes ago

Advertisements

  • Treat her kindly
  • Treat her kindly
  •  21  2 3 minutes ago
  • Get the genie out the bottle πŸ§žπŸ§žβ€β™‚οΈπŸ’¨
  • Get the genie out the bottle πŸ§žπŸ§žβ€β™‚οΈπŸ’¨
  •  10  1 4 minutes ago

Advertisements

  • Jangan mandi, dingin
    Kamu gak akan kuat
    Cuci muka aja
    .
    .
    πŸ“Sasak Panyawangan, Gunung Bongkok - Purwakarta
    Inframe : @sofyan_ambari
  • Jangan mandi, dingin
Kamu gak akan kuat
Cuci muka aja
.
.
πŸ“Sasak Panyawangan, Gunung Bongkok - Purwakarta
Inframe : @sofyan_ambari
  •  40  13 5 minutes ago
  • πŸ“Roy’s Peak, Wanaka
    Photo by: @heykelseyj
    ______________________________
    Follow @lost.in.nz for all the best photos from New Zealand & plan most perfect New Zealand itinerary with us! πŸ‡³πŸ‡Ώ
    ______________________________
    Tag/DM: @lost.in.nz for features!
    #lostinnz
  • πŸ“Roy’s Peak, Wanaka
Photo by: @heykelseyj 
______________________________
Follow @lost.in.nz for all the best photos from New Zealand & plan most perfect New Zealand itinerary with us! πŸ‡³πŸ‡Ώ
______________________________
Tag/DM: @lost.in.nz for features!
#lostinnz
  •  9  1 6 minutes ago
  • Restitution
  • Restitution
  •  18  1 6 minutes ago
  • Pertama kali bumil berenang. πŸ˜πŸ˜˜πŸ‘Œβ€οΈ *sisa liburan* #babymoon
  • Pertama kali bumil berenang. πŸ˜πŸ˜˜πŸ‘Œβ€οΈ *sisa liburan* #babymoon
  •  2  1 6 minutes ago
  • Sometimes a shift in perspective can make all the difference.
    .
    .
    Until next time, @mtbachelor ! πŸ‘‰πŸΌβœˆοΈ
  • Sometimes a shift in perspective can make all the difference.
.
.
Until next time, @mtbachelor ! πŸ‘‰πŸΌβœˆοΈ
  •  15  2 6 minutes ago
  • when ball is still life πŸ–€βš½οΈπŸ–€
  • when ball is still life πŸ–€βš½οΈπŸ–€
  •  29  2 7 minutes ago

Advertisements

  • πŸŒ‰
  • πŸŒ‰
  •  7  2 7 minutes ago
  • Will always be one of my favourite places.
  • Will always be one of my favourite places.
  •  7  2 8 minutes ago
  • Some things never leave you. - πŸ‡»πŸ‡³
  • Some things never leave you. - πŸ‡»πŸ‡³
  •  15  1 8 minutes ago
  • Assalamualaikum #igers

    Sesekali saya post foto banyak ya.. Toh juga gratis lihat foto saya. Ngapain pelit2 post 1 1.
    Berikut adalah sedikit isi galeri saya yang saya ambil saat sedang touring ukhuwah bertajuk #ikhwatyJannaty bersama wisma fkam di #pulaupari kepulauan seribu DKi Jakarta. Sempet ga nyangka juga sih ya. Jakarta masih punya tempat sebersih dan seasri ini. Meskipun ya.. Harus menyeberangi samudra IndonΓ©sia dulu selama hampir 3jam untuk bisa sampai ke sini. Semua foto no edit (eksplosure doang. Soalnya pas di sana mendung) saya ambil dengan πŸ“± #sonyxcompact
    Pasir pantai di pulau ini relatif putih. Jenis pasirnya mengingatkan pada pantai pantai di daerah Lombok. Super lembut Agak mengeras bila basah. Airnya pun jernih dan dangkal. Cocok sekali untuk melepas penat.

    #beautifuldestination #stayandwander
  • Assalamualaikum #igers

Sesekali saya post foto banyak ya.. Toh juga gratis lihat foto saya. Ngapain pelit2 post 1 1.
Berikut adalah sedikit isi galeri saya yang saya ambil saat sedang touring ukhuwah bertajuk #ikhwatyJannaty bersama wisma fkam di #pulaupari kepulauan seribu DKi Jakarta. Sempet ga nyangka juga sih ya. Jakarta masih punya tempat sebersih dan seasri ini. Meskipun ya.. Harus menyeberangi samudra IndonΓ©sia dulu selama hampir 3jam untuk bisa sampai ke sini. Semua foto no edit (eksplosure doang. Soalnya pas  di sana mendung) saya ambil dengan πŸ“± #sonyxcompact
Pasir pantai di pulau ini relatif putih. Jenis pasirnya mengingatkan pada pantai pantai di daerah Lombok. Super lembut Agak mengeras bila basah. Airnya pun jernih dan dangkal. Cocok sekali untuk melepas penat.

#beautifuldestination #stayandwander
  •  18  1 9 minutes ago
  • There is a love that tumbles and falls like the ocean waves. Seeping between the rough cracks and the bark. There is a life force and a light within every meander and texture , within nature. It seeks its solace in your heart. It is there to guide you.
  • There is a love that tumbles and falls like the ocean waves. Seeping between the rough cracks and the bark. There is a life force and a light within every meander and texture , within nature. It seeks its solace in your heart. It is there to guide you.
  •  22  1 9 minutes ago